Junior/Medior IT service manager

Details

Standplaats: Regio Zuid-Holland
Salaris: 53-77
Beschikbaarheid: 32 - 38 uur per week
Werkvorm: Hybride
Dienstverband: Vast
Startdatum: 01-07-2025
Blairi Schermer

Blairi Schermer

Account Manager (Back-End)

Voor een toonaangevende speler binnen de verzekeringssector zoeken wij een eager en energieke Junior/Medior Service Manager. In deze rol krijg je de kans om operationeel aan de slag te gaan én je verder te ontwikkelen tot volwaardig Service Manager. 

Waar ga jij aan de slag?

Binnen de organisatie heerst een open sfeer waarin samenwerking, eigenaarschap en professionaliteit centraal staan. De organisatie werkt aan een moderne en wendbare IT-omgeving die waarde toevoegt voor zowel klanten als interne gebruikers. Dit betekent een dynamische werkomgeving met ruimte om regie te voeren, processen te verbeteren en echt het verschil te maken in de kwaliteit van de dienstverlening. Er is volop gelegenheid om samen te werken met betrokken collega’s uit zowel IT als de business, en om bij te dragen aan de verdere professionalisering van de interne IT-organisatie. Je komt te werken binnen een hecht en professioneel IT-team. Je draait mee in lopende trajecten en werkt nauw samen met collega's en leveranciers.

Wat zijn jouw kerntaken?

Als Junior/Medior IT Service Manager voer jij regie op de dienstverlening van de IT-leveranciers. Je monitort en verbetert continu de kwaliteit van de IT-services, onder andere op basis van ITIL-richtlijnen. Je bouwt sterke relaties op met interne stakeholders en eindgebruikers, en weet wat er speelt in de organisatie. Je signaleert knelpunten vroegtijdig en komt proactief met verbetervoorstellen. Ook draai je mee in de dagelijkse operatie: je houdt je bezig met incidentbeheer, behandelt wijzigingsverzoeken en stelt servicerapportages op. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van de interne IT-organisatie.

Wat zoeken wij?

  • Je hebt 1-3 jaar werkervaring binnen een IT-omgeving, bijvoorbeeld in een servicedesk-, support- of coördinatie-rol
  • Je bent proactief, zelfstandig en nieuwsgierig – je verdiept je snel in nieuwe materie
  • Je bent communicatief sterk, zoekt de samenwerking op en schakelt makkelijk met collega’s
  • Je bent analytisch en kunt goed reflecteren op je eigen handelen
  • Je hebt basiskennis van ITIL en bij voorkeur al enige ervaring in service management
  • SIAM of CATS-kennis is een pré
  • Je wilt groeien in het vak én in de organisatie

Wat bieden wij?

  • Een detavast constructie met als doel: vaste aanstelling voor onbepaalde tijd
  • Een jaarsalaris van €53.000 – €77.000 all-in per jaar (incl. 13e, 14e maand, vakantiegeld, woonwerkvergoeding), afhankelijk van ervaring en achtergrond
  • Een hybride werkmodel, waarvan 2 dagen op kantoor
  • Ruimte voor groei, ontwikkeling en verantwoordelijkheid
  • Betrokken team met collega’s die jou verder helpen
  • Werken in een stabiele organisatie met maatschappelijke impact

Heb je nog vragen?

Klinkt deze functie als de perfecte uitdaging voor jou? Neem dan contact met ons op! Bel Blairi Schermer via +31 (0)6 22 983 843 of stuur een e-mail naar [email protected].